برگزاری اولین دوره مسابقات بازی های رایانه ای کانون عکس و فیلم واحد بهشهر با همکاری بسیج دانشجوئی اولین دوره مسابقات بازی رایانه ای pes 2009 را در واحد بهشهر برگزار کرد. این مسابقات با حضور 46 دانشجو به مدت 3 روز در سایت واحد بهشهر برگزار شد، که در پایان البرز بقراط، علی اکبرنژاد و یحیی رضی کاظمی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند . گفتنی است در پایان این مراسم هدیه ای به رسم یادبود به برندگان فوق اهدا شد. 
|